klik le mesti best!!

Khamis, 29 April 2010

bosan bekuasa!!

arini aku memang tahap bosan gila....actually aku tgh tunggu panggilan keje kt tempat baru...katanya arini nak call aku....dari pagi td aku dok menanti ngan penuh debar....sampai la skang xde aper pon...huhuhu...so ni still menunggu la....

aku ni kadang2 jeles la tgk ngan en ben ashaari kite tu...hehe...( ni jeles yg baik k!! )...yela ada jer idea dia nak tulus entry...aku ni kadang2 nak kuarkan satu entry pon jenuh....dah 2 siap ada rancangan jelajah blog yg mendapat sambutan hangat plak 2...tabik la sama en ben........

so korang doa2kan la aku dapat keje ni...dan aku sentiasalah dikurniakan idea yang bernas.....kalo x nant korang bosan plak kan...yela dah xde entry nak baca...buat skang ni aku susah cket nak on9 slalu...adik aku mengkonker broadband ini..huhu...sorila yer mana2 yg aku x sempat nak balas komen beliau itu...ada ker komen????...so korang jgn la jemu lak nak singgah blog aku k...thanx!!!!!!!
Kitty Bored Pictures, Images and Photos

3 ulasan:

  1. idea boleh dicari.
    tapi keikhlasan yang lebih penting.

    semoga berjaya mendapat work. :)

    BalasPadam
  2. sabar..sebenarnya ramai jugak yang melalui saat (menunggu kerja)..macam adik..dan ramai yang dah berjaya. kuatkan semangat.

    pasal n3 tu...luahkan je apa yang dirasa..ok gak tu..

    BalasPadam