klik le mesti best!!

Selasa, 27 April 2010

Ingat waKtu DuLU2..

lately ni aku slalu teringat waktu dolu2...i mean waktu aku kanak2 dulu la...yela bila sekali teringat balik rasa syok jer...hehe...kadang2 sampai dok tersengih sorang2...Antara benda yg paling menggamit memori...wa..bahase aku cam dah sastera ni..hehe...ops2 sori2 sasul plak...hehe..yg paling aku ingat permainan la..hehe...x mcm bebudak skang ni...dok ngan ps,,xpon melekat kt cc main game on9...aku senaraikan k....

*GULI

guli Pictures, Images and Photos



hehe...yg ni paling best...petang jer pakat dok kumpul kt bawak pokok ceri...hehe..skali taruh 5 ker...pas2 kalo menag syok la...tp time kalah panas jer...hehe...kadang2 bawak 100 biji, time balik tigal 10 jer...hehe...kalo x puas hati pi beli..pastu repeat balik...mmg klaka...hehe..


*BOLA

soccer Pictures, Images and Photos


ha...yg ni kira aktiviti wajib la...padang plak mmg kt depan umah jer...cukup korum jerjalan..hehe...tp satu jer risikonya...korang nak tau aper...jeng...jeng...tingkap umah la...hehe...ada skali 2 baik punya rembat...skali PANG!!!! kena umah jiran aku...ape lg..terabur sumer lari...pkcik 2 kuar jer..sonyap sunyi jer padang...haha...sory la pkcik...x sengaja..."ni kalo pkcik 2 baca naya aku...huhu...bukan saya buat pkck.."...hehe..

*KETE DASH YANKURO

tamiya 3 car Pictures, Images and Photos


hehe...korang yg sebaya ngan aku mesti tau punya...masa 2 karton ni tgh popular...hehe...masing2 pakat la ngamuk kt ayah nak beli kete ni...hehe...time ptg jer dok kt court badminton..race la ape lg...hehe....

so 2la serba sedikit...waktu aku kecik2 dulu...budak2 skang mana ada dah...depa skang ni dah manja...dok ngadap game jer kt umah...mana ada cam kita dolu2 kan...dah x lasak...hehe....tp zaman dah berubah...but this memories stil segar dalam ingatan aku......


4 ulasan:

  1. yeah guli.. i wonder where's my guli edy =P

    BalasPadam
  2. Tuju selipar, tutup botol (botol f&n kaca tu yg jentik2 tu).. galah panjang.. best woo.. bebudak skrg ni mana reti.. 4 thn pun dh lyn PSP mcm expert.. mak dia pun x reti main PSP.

    BalasPadam
  3. hehe...mmg pon...zaman dah lainkan...kejap jer rasa...

    BalasPadam